پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 229794
رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان
آغاز ثبت‌نام آيين معنوي اعتکاف در مساجد شهرستان فارسان
تاریخ انتشار : 1397/12/25 09:47:13
نمایش : 1473
رئيس اداره تبليغات شهرستان فارسان گفت: بيش از 16 مسجد براي اعمال اعتکاف در سراسر شهرستان فارسان پيش‌بيني‌شده است که با اسم شهر و روستاها در سامانه ثبت‌نام اعتکاف مشخص‌شده است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد حسن چراغي رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان فارسان با توجه به هم‌زماني ايام اعتکاف با آغاز سال جديد گفت: معتکفين مي‌توانند براي ثبت‌نام خود در سايت www.etekafchb.ir مراجعه کنند.

وي در ادامه با اشاره به فرهنگ اعتکاف افزود: باوجوداينکه امسال روز اول اعتکاف مصادف شده است با روز اول نوروز و حضور مردم در مساجد و برگزار کردن اين فريضه الهي نشانه‌اي از مردمي بودن اين‌گونه برنامه‌هاي معنوي مي‌دهد که شايسته است بااطلاع رساني دقيق زمينه حضور علاقه‌مندان را در اجرا کردن اين برنامه فراهم کنيم.

رئيس اداره تبليغات در ادامه گفت: پيش‌بيني مي‌شود که امسال عده کمتري در اين مراسم معنوي شرکت کنند لذا از مبلغين و متصديان امر آموزش‌وپرورش خواست که تبليغ بيشتري کنند که امسال نيز مانند سال‌هاي گذشته شاهد برنامه‌هاي باشکوهي در سطح شهرستان باشيم.

چراغي در ادامه گفت مراسم معنوي اعتکاف از اهميت ويژه‌اي قرار دارد و در اين راستا از مبلغين شهرستان خواست تا با برگزار کردن نمازهاي جماعت در سه وقت و تشکيل کرسي‌هاي تلاوت قرآن و برنامه‌هاي پرسش و پاسخ را در اولويت کارهاي تبليغي خود در اين سه روز قرار دهند تا بتوانند جلوه جديد و نوعي با اين برنامه معنوي دهند.

وي در ادامه اظهار کرد: بيش از 16 مسجد براي اعمال اعتکاف در سراسر شهرستان فارسان پيش‌بيني‌شده است که با اسم شهر و روستاها در سامانه ثبت‌نام اعتکاف مشخص‌شده است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي همکاري کردن با رسانه‌هاي محلي را جهت تبليغ و ترويج فرهنگ اعتکاف امري ضروري و لازم دانست و از مبلغان خواست تا با تبليغ کردن در اين فضاها با اين افراد همکاري‌هاي لازم را انجام دهند.

گفتني است برنامه معنوي اعتکاف در روز 29 اسفند،1 و 2 فروردين در سراسر شهرستان برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/590پ

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html